Політика конфіденційності. Визначення

Користувач – клієнт, який подав електронну заявку на сайті https://microzaym.com.ua/ для отримання кредиту і який погодився на діючі правила Політики Конфіденційності.

Позичальником може виступати фізична особа, з яким вже укладено договір і заявка якого схвалена сервісом.

Портал веб-сайт – сайт з адресою https://microzaym.com.ua/, котрий служить для вчинення дій з боку клієнта (споживанням послуг) і обміну інформацією з сервісом.

Договір – угода між сервісом і позичальником на видачу певної суми (кредиту) на конкретних умовах.

переддоговірний період – період часу, який розпочинається з конкретного моменту, коли клієнт надав сервісу персональну інформацію (включаючи інформацію для оцінки платіжної спроможності, достатньої для прийняття рішення по заявці).

Яка інформація передається сервісу?

Сервіс обробляє такі «Особисті дані користувача»: ПІБ, ІПН, адреса прописки, адреса фактичного проживання, дату народження, стать, місце роботи і суму доходів (джерела), дані банківської картки, дані по рахунку, документи з інформацією платіжної спроможності і створений пароль для входу в Особистий кабінет.

Як компанія використовує «Особисті дані користувача»?

Вказівка персональних даних необхідно для того, щоб:

  • Створити особистий кабінет і пароль для входу;
  • Мати можливість зайти в особистий кабінет;
  • Підтвердити мобільний телефон;
  • «Підв'язати» банківську картку;
  • Сервіс мав змогу оцінити платіжну інформацію про клієнта і прийняти рішення по заявці;
  • Моніторинг за виконанням кредитного договору;
  • Формуванню фінансової статистики та звітності для державних органів;
  • З метою реклами.

Кому компанія може надати особисті дані про клієнта

Сервіс може надати особисті дані клієнти для перевірки інформації про нього за допомогою внутрішніх служб; може передати 3-м особам для отримання додаткових даних, оцінки платоспроможності - БКІ, колекторські організації та ін .; для дотримання норм матеріального процесуального права під час судового розгляду або виконання судового рішення. Продавати, орендувати інформацію компанія право не має.

Як довго сервіс зберігає особисті дані?

Дані про клієнта зберігаються на протязі всього терміну роботи з ним і протягом 5 років після цього з метою формування фінансової звітності, статистики, захисту своїх юридичних прав у суді. Якщо клієнт постає проти зберігання даних, він може звернутися в компанію з заявою і якщо ніяких законних підстав немає, зберігання припиняється.

Чи захищені персональні дані?

Персональні дані кожного з клієнтів знаходяться під захистом. Сервіс подбав про те, щоб ніхто з 3-х осіб не отримав до них доступ з метою знищення, перекручення, розпорядження та ін. Захист забезпечується сучасні технічними та організаційними способами та дозволяє сервісу кодувати інформацію, встановлювати протоколи захисту, шлюзи безпеки, а також системи замків і інші способи безпеки.

Права клієнтів, які надали доступ до персональних даних

Клієнт має право відмовитися від того, щоб надати персональні дані, проте це призведе до того, що ні його кредитоспроможність, ні іншу необхідну інформацію, яка впливає на схвалення заявки, не можна буде отримати. Внаслідок чого за заявкою буде відмовлено, а порталом компанії стане неможливо користуватися. У будь-якому випадку, якщо клієнт надав доступ, він може користуватися Законом «Про захист персональних даних» і якщо на його думку, одне з прав порушено, на електронну адресу компанії можна подати клопотання, яке буде розглянуто.

Що робити, якщо правила Політики конфіденційності оновилися

Компанія має право оновлювати правила Політики конфіденційності і зобов'язано опублікувати оновлення на сайті. Кожен клієнт має доступ до правил і може ознайомитися з ними в будь-який час. У тому випадку, якщо правила істотно змінені, сервіс зобов'язаний повідомити про це користувача, відправивши на його електронну адресу (або через портал) лист.

Закон України про захист персональних даних: http://www.ombudsman.gov.ua

Інші питання